HAAT/LIEFDEVERHOUDING DS3 CABRIO

Insiders weten hoe de voorzitter worsteld(e) met de aankoop van zijn auto.  Had ik mijn Z4 maar nooit weg gedaan, maar ja ……. gedane zaken nemen geen keer.  Een leuke, beetje aparte maar ook praktischere auto moest er komen. Japanners, Italianen, Duiters, Amerikanen, noem maar op…….. keuze zat. Moeilijk moeilijk moeilijk edoch die DS3-Cabrio leek wel wat, pittig (turbootje), beetje apart, ja dat moest ‘m dan toch maar worden. Uitgebreid mee proef gereden, onderweg gestopt , rondom bekeken/gelopen, nee dat was zo gek nog niet. De kofferruimte was niet groter dan die van de BMW maar ik had nu tenminste een achterbank en nog neerklapbaar ook.  Aardig bedrag terug voor de Z4 dus gaan met de banaan.  Achteraf gesproken was de toegang tot de kofferruimte toch wel erg smal en niet hoog. Een grote koffer kan er wel in maar dan wel via de voorportieren en achterbank , haha hoe zo proefrit, waar was je met je hersens op dat moment. Om nu de boel weer om te gaan ruilen leek ook te gek en het moet gezegd ’t rijdt als op rails, is zuinig, zit vol luxe kortom er valt mee te leven. Bovendien …………. er zijn er die met minder genoegen moeten nemen dus niet gezeurd …………….. we zijn al zo gelukkig,  dit vergissinkje is te dragen. Het moet gezegd, het vergissinkje begint steeds vermakelijker te worden en laatst toen de voorzitter naar de Gamma toog voor een vloerdeel van 2,60 meter ging dat met gemak in het Citroentje, sterker …….3,20 meter had er met de kofferklep dicht ook nog wel in gekund of misschien wel 3,60 meter. Jongens jongens  (en meisjes) welk een ruimtewonder. Nee die Fransen zijn mijn vrienden niet, zal moeilijk worden, maar die auto’s ………..

MAEUN MANEUL SOGOGOI BEKKEUN
MOBILITEIT BMW R1200C

Geef een antwoord

Your email address will not be published / Required fields are marked *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.