SUNDAY BLOODY SUNDAY

Vandaag een vrije dag en lichte twijfel over wat te doen nu. Een motorritje via de mooie kustweg naar CadaquĆ©s waar aan het haventje het huis van Dali zich bevind of een wandeling in de buurt ( beetje de boel verkennen ) samen met collega Ton. Gekozen voor het laatste waarbij opgemerkt dat ik helemaal niets heb met plaatsen aan het strand laat staan in Frankrijk. Na c.a. 45 minuten gewandeld te hebben bereikten we de kust en vonden een beachclub voor koffie en bier waarbij wij bijna de enige gasten waren. Vriendelijk personeel, absoluut, hoezo vooroordelen Hans en de koffie was super ( heb ik ook “te” vaak anders meegemaakt ) alleen het had wat drukker mogen zijn.

Entree van de beachclub !

Vervolgens een wandeling over het strand en via de boulevard terug. Daar nog een soort hotdog gegeten met mosterd die zo scherp was dat de vlammen uit je uhh ………… openingen kwamen. Nog een lekker biertje op het terras en vervolgens richting huis, ‘s-avonds nog een dinertje ( catalaanse mosselen ) met de rest van het team, thuis koffie gezet en gedronken en de zondag was om.

Ja sorry, maar meer kan ik er ook niet van maken.

WE RAKEN OP DREEF !
TENTJE OP ZETTEN