CORONA CORONA CORONA

En dan op de muziek van Rocco Granata’s Marina. Ik weet dat het nergens op slaat maar dat geldt voor meer op deze site. Vrijdag beetje keelpijn en wat gekuch, eind van de dag een testje welk gewoon negatief aangaf. Zaterdag voor alle zekerheid toch maar even naar de GGD om die staaf in een neusgat naar keuze te steken nou ja alleen keuze uit mijn eigen neusgaten dan. Het blijft een rot gevoel maar het leuke aan dit experiment vond ik dat de mondbekapte insteekster lang zwart haar had, leuke opgemaakte ogen met van die koolstreepjes komend uit de ooghoeken en een heel lage stem. ’t is dat ze dood is maar anders had ik toch echt hier moeten verklaren dat ik geneusd ben door Amy Winehouse zelf.

Nou ja hoe leuk dan ook, Amy kon ( of wilde ) niet voorkomen dat ik ’s avonds de uitslag positief kreeg. Het aspirant- lid wist niet hoe snel ze vertrekken moest de volgende dag overigens niet voordat ze een voorraadje eten ingekocht had voor in de vriezer en ik tevens de bezitter werd van een heus nieuw pak 3-laags toiletpapier. Kwestie van doordenken hè.

Nou ….., en daar zit je dan de komende ( 7? ) dagen tenminste als ‘t niet langer wordt. Verveel je je werd er gevraagd. Haha , Ik kom tijd te kort. Allereerst is het natuurlijk zo dat een beetje voorzitter geen daglicht verdraagt voor negen uur. Na het ontbijt uitgebreid de krant lezen en puzzelen waarbij het al snel 12.00 uur is. Ik heb nog wat klussen te gaan zoals het installeren van een groot electrisch bediend scherm voor de korte-afstand-beamer welke is aangeschaft. Het is gaaf om bijvoorbeeld een sportwedstrijd te zien op een megascherm alleen ben ik wars van die idioot grote tv-schermen. Bij mij komt er straks en alleen bij gelegenheid een scherm van 90 inch uit de muur zakken. Nou dat dus, dan heb ik voorts nog een laatste autootje voor in de vitrinekast wat aangepast moet worden. Heb een steengoed vuistdik boek (kruispunt) liggen waar ik voorlopig ook niet aan toe kom, ben bijna een halve middag bezig geweest met het installeren van een deurbelletje met video/spraak nee deze jonge oudere vermaakt zich wel. En dan ‘s avonds bij gelegenheid een Netflixje, lijkt een beetje op Nestorixje maar daarover straks meer. Bij die films op zo’n groot scherm heb je Tuschinski thuis, alleen de popcorn ontbreekt nog maar daar is aan te komen. Ja en dan Nestorixje ……….. zij die de klassieken beheersen weten nu waar het over gaat. Maar voor de plebeërs en overig gemeen volk , Nestorix is een klein oud mannetje met een bloedmooie grote vrouw die woont in een dorpje aan de kust ergens boven Normandië. Zo’n 2000 jaren geleden was heel Gallië door soldaten van Caesar bezet. Heel Gallië ? Nee één klein dorpje bleef moedig weerstand bieden ………… 🙂 🙂 🙂 Nou ja, de rest is bekend maar in dat dorpje dus woonde Nestorix.

PELGRIMAGE
POST CORONA