Over de Stichting V.L.

Hans Steingrover is oprichter en voorzitter van de Stichting Verantwoord Luieren.

Als voorzitter, secretaris, penningmeester, erelid, kantinejuffrouw, lid van de ballotagecommissie en gewoon lid van de stichting heb ik het verzoek van een aantal dierbaren  om via deze site mijn belevenissen van hoe ik de dag/week door kom met niets doen, lanterfanteren en andere jaloersmakende bezigheden te memoreren. Niet voor te stellen dat U e.e.a. interessant vindt , afhaken derhalve en vooral nuttige dingen gaan doen.

Even een ietsepietsie serieus.  Op 1 april 2014  geen grap  of eigenlijk wel 🙂 was mijn laatste werkdag bij Eromes in Wijchen, kort ervoor op 21 maart een gezellige afscheidsreceptie met vrienden, familie en collega’s . Op 20 april dat jaar was ik met wandelmaatje Huyb in Ierland voor ’t lopen van de Dingleway, heel veel trips/vakantie’s  met vliegtuig, auto, motor, fiets, lopend en varend zijn nadien gevolgd.