OP EEN KLEIN STATIONNETJE ‘S-MORGENS IN DE VROEGTE

Oh schande ik heb de rest van de tekst via youtube moeten opzoeken. Zelf kwam ik niet verder dan hakke hakke puf puf. Waarom nu allemaal dit geneuzel ……? Nou ongelukkigen en overige zielepoten, de voorzitter is zondag vorige week héél oud geworden en wordt daar regelmatig aan herinnert door bepaalde figuren. Zelf zit ik er niet mee, mijn omgeving kennelijk des te meer. Dat je dan de tekst van een tune welke op vierjarige leeftijd tot je gebracht werd niet exact meer kan opdreunen ……….. het zij zo ! Toevallig weet deze jongen nog wel dat ze juffrouw Braam heette, zichzelf begeleide op gitaar en na schooltijd de trein nam naar Den Haag. Zo, nou jullie ……. 🙂

De voorzitter te midden van zijn kleinkindergespuis.

En waarom nu dat kleine stationnetje ? Nou, in de eerste week van januari was ik met mijn fanclub (1 lid) een kort weekje in de buurt van Leuven en hebben toen die stad, de omgeving en ook Brussel aangedaan. Nederland zat op slot en deze aso liep daar restaurantjes, koffietentjes, een museum en zelfs de Ikea in en dat beviel best. Vriendelijk volk onze zuiderburen, nationaal feest daar thans want men heeft weer een olympische medaille las ik en dat was sinds 1948 niet meer voor gekomen. Afijn België is al weer zeven weken geleden dus tijd voor een nieuwe expeditie en ja ditmaal viel het oog op België m.n. de stad Mechelen. Even buiten deze stad gaan we af zondag t/m donderdag huizen in een verbouwd stationsgebouwtje en is het plan om Mechelen zelf en Antwerpen aan te doen. De voorzitter is weer zwaar aan vakantie toe dus uhhhhhh ………… Hakke hakke puf puf en weg zijn wij .

MAE WEST en DALI
HET STATIONNETJE DEEL 2